July Trove – Destination: Beautiful

– – – – – – – TANGS BEAUTY EDITION – – – – – – –20120625-230551.jpg

First thing first.. apologies for the LATE update! >_< been really really busy at work!! Anyway! here’s my trove!! The upgraded Tangs Beauty edition Trove (together with Egyptian Magic Cream)!! Just wana share.. VT mentioned bef that lucky ones will get their trove upgraded to Tangs Beauty trove. At first i really thot is selected LUCKY ones~~ but think quite a number of subscribers have been asking how to get this upgraded trove and blah blah blah.. after some time, VT finally clarified that subscribers who subscribed before 16th of the month (i think is 16th, or was it 14th???) will actually get their Trove upgraded! woohoo!! aint that good! & one thing i feel great about being a subscriber is… we actually get our trove at S$25!! & non-subs (purchased after that months subscription close) will have to pay S$30!! – or something like that..

Now here’s my Egyptian Magic Cream again!! tho it oily, but i still think its a good stuff!! LOL!! nvr too much to have them!!!

20120625-230603.jpg

OK back to my trove! super love this month trove! tho i feel that it would be better if can have more cosmetic to play with! or rather i mixture of both…

20120625-230619.jpg

See!!! is this good nuff? SKII.. Clarins.. Laneige.. Suki..Enavose.. & many many moreeeee!!!!

20120625-230638.jpg

We have a set of Clarins here…

20120625-230648.jpg

and here’s a mini SKII~~!!

20120625-230659.jpg

20120708-121101.jpg

& what i’ve always wanted to try.. Laneige!!! I’m definitely gona use this wholeheartedly!!!

Review on 8 July 2012: tried it some time back.. If u were to ask mi, I will say this product is good. Cuz I feel kinda refresh after using this mask together with it, skin refiner & balancing emulsion. But if u wan instant whitening products, then I think u mite want to try something else.. Now I’m in a dilemma.. Shd I use Ettusais or Laneige??? Arrr!! Can’t decide!

20120625-230714.jpg

This is sth new & yet not so new to me… new cuz i nvr really thot of exploring this brand bef.. but not new cuz i’ve seen this brand bef… LOL!! well.. i guess since i have a trial pack now, i can give it a try~

20120625-230730.jpg

Interesting exfoliate foaming cleanser i see here! smell citrus-ty! reminds mi of bath salt! ^_^

20120625-230738.jpg

Toner in spray form….

20120625-230745.jpg

& a day lotion!

20120625-230758.jpg

20120625-230806.jpg

a miniature perfume… eh.. smells great! im gona keep this in ‘ma office toooo~~~ for emergency date and i can have my “SOS” perfume!! probably i can consider getting a regular size when my dvb ran out~~

20120625-230835.jpg

This is my… *counting* 4th Enavose product.. i think it getting pretty popular now..?

20120625-230819.jpg

20120625-230828.jpg

Last but not least, here’s a Jurlique Ultra Firm & Lift Cream and Sonia Rykiel Intensive whitening Lotion!!.. seriously, i have not seen this brand before! =P but the INTENSIVE Whitening does strikes me!! wahahahaha!!

20120625-230850.jpg

20120625-230858.jpg

20120625-230905.jpg

eVoucher for you to do online shopping @ Tangs estore!!

20120625-230918.jpg

20120625-230926.jpg

I love how Vanity Trove pamper us!!! more VOUCHERSSSSS~~!!! but.. aiyo! y only at Vivocity???? T_T

20120625-230949.jpg

seee! my lil lil corner for my beauty treats~~~ heee!! i guess this time round due to time constraint, i’ll skip product review.. but i’ll drop by for more comments if i happen to use any of the above !!!

Thanks for reading!! Have a great blasting weekend!!

March Glamabox

20120314-224546.jpg

That’s my March Glamabox! Are u excited to see what’s in it???? Hahahhaa.. Here a quick preview!!

20120314-225232.jpg

I will share more details again when I have more time!

Ok! Here’s more pic and comments..

First.. I’m gona show u.. SHAMPOO!! So happy to see a shampoo!!! hahaha Typical Singaporean! BIGGER, Better! hahahaha!! Looks like a branded shampoo to mi.. but sry im not brand conscious.. LOL! i tried it the night i rec’d this.. It’s written there that it restores Shine and softness, strengthening brittle, dry damaged and color treated hair… AND! It’s SULFATE FREE… Well, i can’t really tell if my hair is softer or less damange now cuz had only used once.. but i do feel not bad.. hahaha! smells pleasant too! This, I believe, is available at Watsons already.. we shd be able to get it for less than S$15! (cuz Glamabox is selling for abt S$15.XX)

Next is Crabtree’s lotion… I have not used this yet.. but my laopo had been using this.. if she’s using.. i can say 80% this is good! hahaha!! and plus.. crabtree is well known for the lotions isn’t it? (this month Glamabox is so exciting!!)

Lierac – Wrinkle filling (Day & Night) Cream plus a lifting cream.. i gave my mom the wrinkle filling cream while i take the lifting cream.. but seriously.. rec’g 3 months of surprise boxes, i have stocks for all these serum and cream.. i wonder how long for me to even start a nice bottle…

This is the most hilarious one! its a Toner.. fruity toner if i didn’t rmb wrongly.. it comes with a voucher.. Voucher to redeem free gift.. and location for redemption.. in HONGKONG! GRRR~~~~ anyone gg HKG??

i LIKE this!!! Clinique’s eye shadow set.. comes in 3 colors – rose, deep purple and light greyish purple.. these colors are very neutral.. not those extreme colors that only allows u to put on when wearing certain clothes.. and it comes with 2 diff typ of brush too.. (probably my next post i’ll explore more about brushed..)